DF9.9B un jaudigāki (izņemot DF250/225/200 V6 dzinējus)
Lean Burn Control sistēma nodrošina optimalu degvielas un gaisa maisījumu atkarībā no dzinēja apgriezieniem un navigācijas apstākļiem.
Salīdzinot ar klasisko V6 DF200, jaunais DF200A nodrošina līdz pat 19% degvielas patēriņa samazināšanu, galvenokārt optimālā agriezienu diapazonā (aptuveni 70% no slodzes).
Grafikos izmantotie dati tika iegūti, izmantojot “In-House Suzuki testēšanu” vienados apstākļos. Rezultāti mainīsies atkarībā no ekspluatācijas apstākļiem (laivas konstrukcijas, izmēra, svara, laikapstākļiem utt.)
DF70A un jaudigāki
Dzinēja motora bloks ir novietots tuvāk uz priekšu, virzot piekarināmā dzinēja smaguma centru.
D70A un jaudigāki
Sistēma, kas ietver Offset Driveshaft - pirmās pakāpes samazinājums starp kloķvārpstu un piedziņas vārpstu. Otrās pakāpes samazinājums notiek reduktorā. Šis risinājums nodrošina lielāku pārnesumu attiecību, ļaujot izmantot dzenskrūves ar lielaku diametru un soli.
Salīdzinot ar klasisko V6 DF200, jaunais DF200A nodrošina līdz pat 19% degvielas patēriņa samazināšanu, galvenokārt optimālā agriezienu diapazonā (aptuveni 70% no slodzes).
* Grafikos izmantotie dati tika iegūti, izmantojot “In-House Suzuki testēšanu” vienādos apstākļos. Rezultāti mainīsies atkarībā no ekspluatācijas apstākļiem (laivas konstrukcijas, izmēra, svara, laikapstākļiem utt.)
MODEL | DF70A DF80A DF90A/100B | DF100A DF115A DF140A | DF150A(P) DF175A(P) DF200A(P) | DF200 DF225 DF250 | DF250AP DF300AP | DF350A |
---|---|---|---|---|---|---|
GEAR RATIO | 2.59:1 | 2.59:1 | 2.50:1 | 2.29:1 | 2.08:1 | 2.29:1 |
(Elektroniskās droseles kontrole un pārnesumu pārslegšanas sistēma) Pēc izvēles: DF350AMD/300BMD, DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF200AP/175AP/150AP, DF140BG/115BG
Vadība no tālvadības pults tiek pārraidīta uz piekarināmo dzinēju ar elektrisku signālu, nevis ar tradicionālajām mehāniskām trosēm.
Uzlabotā “Drive by Wire” S.P.C. tehnoloģija nodrošina izcilu vadību un vienkāršāku uzstādīšanu vienam vai vairākiem laivu dzinējiem. Suzuki Precision Control (S.P.C.) ir datorizēta, elektroniska droseles un pārnesuma kontroles sistēma. Izmantojot mūsdienīgas elektroniskās tehnoloģijas, sistēma nodrošina precīzu droseles vadību un ātru pārnesumu pārslēgšanu, vienlaikus novēršot berzi un pretestību, kas bieži ir saistīta ar mehāniskām trosēm.
DF40A un jaudigāki
Vadība no tālvadības pults tiek pārraidīta uz piekarināmo dzinēju ar elektrisku signālu, nevis ar tradicionālajām mehāniskām trosēm.
DF350AMD/300BMD, DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF250, DF200AP/175AP/150AP, DF200A/175A
“Variable Valve Timing” sistēma kontrolē ieplūdes vārsta atvēršanas un aizvēršanas laiku atkarībā no dzinēja apgriezieniem.
DF300AP/250AP/200AP/175AP/150AP
Sistēma ļauji viegli mainīt dzenskrūves rotācijas virzienu. Tas ir lietderīgi tad, kad tiek izmantoti vairāk kā viens dzinējs uz laivas. Pretejā gadījumā ir nepieciešams iegādāties atsevišķus dzinējus ar labo vai kreiso dzenskrūves rotācijas virzienu.
DF350AMD/300BMD,DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF250, DF200AP/175AP/150AP,DF200A/175A
Ieplūdes kolektora darba garums mainās atkarībā no dzinēja apgriezieniem starp īso un garo posmu. Tāds risinājums nodrošina optimālo gaisa padevi cilindros atkarībā no slodzes.
(Izvēles tālvadības pults modeļiem) DF40A un jaudīgākiem (izņemot V6 DF250/225/200)
Sistēma palīdz izvēlēties un automātiski kontrolēt laivas dzinēja zemākos apgriezienus.
*Pieejams ar SMG4 vai ar Troll režīma pārslēgšanas paneli
DF350AMD/300BMD, DF350A/325A/300B, DF200AP/175AP/150AP, DF200A/175A/150A, DF140BG/115BG
Ieplūdes troksnis tiek slāpēts ar klusinātāju un rezonatoru, kas padara piekaramā dzinēja troksni klusāku.
DF350AMD/300BMD, DF350A/325A/300B
Suzuki Dual Prop sistēma izmanto divas pretēji rotējošas dzenskrūves.