Lean Burn

DF9.9B un jaudigāki (izņemot DF250/225/200 V6 dzinējus)

Lean Burn Control sistēma nodrošina optimalu degvielas un gaisa maisījumu atkarībā no dzinēja apgriezieniem un navigācijas apstākļiem.

Priekšrocības:
  • Ievērojama degvielas ekonomija visu apgriezienu diapazona.
  • Pateicoties ievērojamai degvielas ekonomijai, tiek gan samazinātas benzīna izmaksas, gan kaitīgu vielu emisija atmosfērā.

Salīdzinot ar klasisko V6 DF200, jaunais DF200A nodrošina līdz pat 19% degvielas patēriņa samazināšanu, galvenokārt optimālā agriezienu diapazonā (aptuveni 70% no slodzes).

Grafikos izmantotie dati tika iegūti, izmantojot “In-House Suzuki testēšanu” vienados apstākļos. Rezultāti mainīsies atkarībā no ekspluatācijas apstākļiem (laivas konstrukcijas, izmēra, svara, laikapstākļiem utt.)

Suzuki Lean Burn technology diagram
Suzuki Offset Driveshaft technology diagram

Offset Driveshaft

DF70A un jaudigāki

Dzinēja motora bloks ir novietots tuvāk uz priekšu, virzot piekarināmā dzinēja smaguma centru.

Priekšrocības:
  • Mazāka vibrācija
  • Kompaktāks
  • Samazina slodzi uz laivas korpusu

2-Stage Gear Reduction

D70A un jaudigāki

Sistēma, kas ietver Offset Driveshaft - pirmās pakāpes samazinājums starp kloķvārpstu un piedziņas vārpstu. Otrās pakāpes samazinājums notiek reduktorā. Šis risinājums nodrošina lielāku pārnesumu attiecību, ļaujot izmantot dzenskrūves ar lielaku diametru un soli.

Priekšrocības:
  • Palielināta jauda, ​​lai izmantotu liela diametra dzenskrūves, nodrošinot iespaidīgu vilktspēju.
  • Paugstināta dzinēja ekspluatācijas efektivitāte.
  • Drošāka kuģošana, saglabājot drošu dzinēja kontroli un vadību pie minimāliem apgriezieniem.

Salīdzinot ar klasisko V6 DF200, jaunais DF200A nodrošina līdz pat 19% degvielas patēriņa samazināšanu, galvenokārt optimālā agriezienu diapazonā (aptuveni 70% no slodzes).

* Grafikos izmantotie dati tika iegūti, izmantojot “In-House Suzuki testēšanu” vienādos apstākļos. Rezultāti mainīsies atkarībā no ekspluatācijas apstākļiem (laivas konstrukcijas, izmēra, svara, laikapstākļiem utt.)

Largest Gear Ratio In Class:
MODELDF70A
DF80A
DF90A/100B
DF100A
DF115A
DF140A
DF150A(P)
DF175A(P)
DF200A(P)
DF200
DF225
DF250
DF250AP
DF300AP
DF350A
GEAR
RATIO
2.59:12.59:12.50:12.29:12.08:12.29:1

Suzuki Precision Control - “Drive by Wire” S.P.C.

(Elektroniskās droseles kontrole un pārnesumu pārslegšanas sistēma) Pēc izvēles: DF350AMD/300BMD, DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF200AP/175AP/150AP, DF140BG/115BG

Vadība no tālvadības pults tiek pārraidīta uz piekarināmo dzinēju ar elektrisku signālu, nevis ar tradicionālajām mehāniskām trosēm.

Priekšrocības:
  • Informatīva un ļoti precīza tālvadības darbība salīdzinājumā ar mehāniskām trosēm.
  • Apvienojumā ar Lean Burn Control sistēmu piedāvā uzlabotu degvielas ekonomiju visu japgriezienu diapazonā.
  • Līdz 6 piekarināmo laivu dzinēju kontrole.
  • Viegla tālvadības uzstādīšana.
  • Slēdzis “SELECT” un “THROTTLE ONLY” ir integrēts tālvadības pultī.
  • “TROLL MODE” sistēma ir pieejama izmantojot arī SMG4/SMD.

Uzlabotā “Drive by Wire” S.P.C. tehnoloģija nodrošina izcilu vadību un vienkāršāku uzstādīšanu vienam vai vairākiem laivu dzinējiem. Suzuki Precision Control (S.P.C.) ir datorizēta, elektroniska droseles un pārnesuma kontroles sistēma. Izmantojot mūsdienīgas elektroniskās tehnoloģijas, sistēma nodrošina precīzu droseles vadību un ātru pārnesumu pārslēgšanu, vienlaikus novēršot berzi un pretestību, kas bieži ir saistīta ar mehāniskām trosēm.

Self-Adjusting Timing Chain

DF40A un jaudigāki

Vadība no tālvadības pults tiek pārraidīta uz piekarināmo dzinēju ar elektrisku signālu, nevis ar tradicionālajām mehāniskām trosēm.

Priekšrocības:
  • Informatīva un ļoti precīza tālvadības darbība salīdzinājumā ar mehāniskām trosēm.
  • Apvienojumā ar Lean Burn Control sistēmu piedāvā uzlabotu degvielas ekonomiju visu japgriezienu diapazonā.
Suzuki Lean Burn technology diagram
Suzuki Offset Driveshaft technology diagram

VVT (Variable Valve Timing)

DF350AMD/300BMD, DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF250, DF200AP/175AP/150AP, DF200A/175A

“Variable Valve Timing” sistēma kontrolē ieplūdes vārsta atvēršanas un aizvēršanas laiku atkarībā no dzinēja apgriezieniem.

Priekšrocības:
  • Nodrošina vienmērīgu motara darbību un optimalo griezes momenta sadalījumu visu apgriezienu diapazonā.
  • Uzlabo dzinēja dinamiku un pozitīvi ietekmē uz degvielas ekonomiju.

Suzuki Selective Rotation

DF300AP/250AP/200AP/175AP/150AP

Sistēma ļauji viegli mainīt dzenskrūves rotācijas virzienu. Tas ir lietderīgi tad, kad tiek izmantoti vairāk kā viens dzinējs uz laivas. Pretejā gadījumā ir nepieciešams iegādāties atsevišķus dzinējus ar labo vai kreiso dzenskrūves rotācijas virzienu.

Priekšrocības:
  • Vienu un to pašu piekaramo laivas dzinēju var izmantot ar labo vai kreiso dzenskrūves rotācijas virzienu.
Suzuki Lean Burn technology diagram
Suzuki Offset Driveshaft technology diagram

Multi-Stage Induction

DF350AMD/300BMD,DF350A/325A/300B, DF300AP/250AP, DF250, DF200AP/175AP/150AP,DF200A/175A

Ieplūdes kolektora darba garums mainās atkarībā no dzinēja apgriezieniem starp īso un garo posmu. Tāds risinājums nodrošina optimālo gaisa padevi cilindros atkarībā no slodzes.

Priekšrocības:
  • Palielina jaudu uz lieliem apgriezieniem, nodrošinot lielāku gaisa ieplūdes apjomu.
  • Uzlabo maisījuma sadegšanas efektivitāti, palielina griezes momentu pie maziem apgriezieniem.

Suzuki Troll Mode Sytem

(Izvēles tālvadības pults modeļiem) DF40A un jaudīgākiem (izņemot V6 DF250/225/200)

Sistēma palīdz izvēlēties un automātiski kontrolēt laivas dzinēja zemākos apgriezienus.

Priekšrocības:
  • Dotā opcija ir lietderīga makšķerēšanai trolinga (vēlcešanas) režīmā.
  • Nodrošina ļoti precīzu vadību pie zemiem apgriezieniem.

*Pieejams ar SMG4 vai ar Troll režīma pārslēgšanas paneli

Suzuki Lean Burn technology diagram
Suzuki Offset Driveshaft technology diagram

Noise Reduction

DF350AMD/300BMD, DF350A/325A/300B, DF200AP/175AP/150AP, DF200A/175A/150A, DF140BG/115BG

Ieplūdes troksnis tiek slāpēts ar klusinātāju un rezonatoru, kas padara piekaramā dzinēja troksni klusāku.

Priekšrocības:
  • Mazāks trokšņa līmenis, padarot laivošanu patīkamāku.

Suzuki Dual Prop System

DF350AMD/300BMD, DF350A/325A/300B

Suzuki Dual Prop sistēma izmanto divas pretēji rotējošas dzenskrūves.

Priekšrocības:
  • Izcila stabilitāte, braucot taisni, novēršot sānu spēkus, kas saistīti ar vienu dzenskrūvi.
  • Dzinēja jauda tiek efektīvāk nodota ūdenim.
  • Jaudīga atpakaļgaitas vilktspēja un bremzēšanas spēks.
  • Samazināta ūdens pretestība pateicoties mazākai frontālai reduktora šķērgriezuma projekcijai.
  • Izcila saķere ar udeni pie straujas paātrināšanās.
Suzuki Lean Burn technology diagram

SIA "Sporta sektors"
Kalnciema Iela 46, Rīga
+ 371 29 55 70 92

© 1999-2024 Motorlaivas.lv. All Rights Reserved.

Dotā tīmekļvietne nav interneta veikals vai cita veida tiešsaistes tirdzniecības platforma darījumu veikšanai. Pirkumu veikšana, pasūtījumu veikšana vai preču rezervēšana, kā arī distances līguma slēgšana šajā tīmekļvietnē, vai ar tās palīdzību, nav iespējama! Visiem attēliem, aprakstiem, preču raksturojumiem un cenām dotā tīmekļvietnē ir ilustratīvs raksturs un tas nav publisks piedāvājums. Tīmekļvietnes īpašnieks patur tiesības jebkurā laikā rediģēt un mainīt tīmekļvietnes saturu pēc saviem ieskatiem. Par visiem jautājumiem saistībā ar preču iegādi vai pasūtīšanu, preču īpašību precizēšanu lūdzam sazināties ar mūsu veikalu sadaļā "kontakti" norādītajā adresē.